Nieuws:Woolrich Brand Partners Hold-top
Executives van Woolrich Opens in een nieuw venster en de woninginrichting-merk partners ontmoetten elkaar voor het negende jaarlijkse Brand Partners Summit tijdens de Oktober High Point Furniture Market.
Sessies voor het verzamelen van de outdoor lifestyle merk is opgenomen een overzicht van corporate business, strategische planning, branding en lopende initiatieven. De groep deelden ook ideeën voor de groei en beoordeeld nieuwe producten en stijl aanwijzingen gepland voor het komende jaar.
Deelnemers onder executives van Woolrich zowel thuis als licentiehouders JLA Home, Shadow Mountain, Whitecraft, Picture Source, Mohawk Home, Rowe Aardewerk Works en PM & J. Andere deelnemers onder licentie-en marketing managers van Woolrich en The Media Matters, agentschap voor de Home divisie. De bijeenkomst werd gehouden in de JLA Thuis showroom, dat eerder dit jaar debuteerde als de nieuwe bedding ensemble licentiehouder voor Woolrich.
"Na ons merk partners komen samen om ideeën uit te wisselen van onschatbare waarde is", zegt Nick Brayton, directeur van binnenlandse licenties. "Het is niet alleen een verrijking van het merk collaboratieve aard, maar ze vertrekken met middelen om met succes te ontwikkelen, te promoten en te verkopen Woolrich meubilair. Door het delen van onze unieke perspectieven op de markt, alles wat we weg komen met een beter begrip van hoe de consument de veranderende voldoen nodig heeft. "
Sharon Kepley, licensing manager voor woninginrichting toegevoegd: "We blijven ons productaanbod uit te breiden door de integratie van vertrouwde patronen en iconen, maar wel met frissere kleuren paletten, terwijl het geven van onze belangrijkste klanten de levendige kleuren en tijdloze ontwerpen zij verwachten van Woolrich Onze selecties. hebben een grotere aantrekkingskracht in een verscheidenheid van actieve vandaag de dag. "