Outdoor producent Woolrich banden met FiftyOne
04-12-2011 17:44

Woolrich klanten over de hele wereld zullen nu in staat zijn om hun favoriete outdoor lifestyle kleding en accessoires te krijgen van Woolrich.com dankzij een nieuw partnerschap met FiftyOne Global Ecommerce. De FiftyOne Global E-commerce platform zal internationale klanten online te kopen op de website van Woolrich, met gebruikmaking van hun lokale valuta, met alle belastingen, rechten, en de verzendkosten voorzien vooraf voor een gegarandeerde landde kosten.
"Ons merk is al lang internationaal geliefd, en met dit nieuwe partnerschap Woolrich fans over de hele wereld in staat zal zijn om hun favoriete Woolrich kleding sneller en makkelijker dan ooit tevoren", aldus Gary DeGaetano, Woolrich vice-president rechtstreeks op de consument.
In eerste instantie zullen de klanten in Canada en Australië in staat zijn om te profiteren van de nieuwe dienst. In de komende weken het partnerschap zal uitbreiden naar andere landen.
Woolrich Inc, de Original Outdoor Clothing Company, is een authentieke Amerikaanse merk dat een outdoor lifestyle omvat. Vertrouwd sinds 1830 door generaties van trouwe consumenten, Woolrich zet zijn traditie van hoogwaardige producten voor outdoor liefhebber van vandaag.
Een merk wereldwijd erkend, Woolrich Jassenproduct aanbod omvat functionele, comfortabele en duurzame mannen en vrouwen sportkleding en bovenkleding met behulp van innovatieve constructies voor de ultieme prestaties, thuis-en buitenleven producten die goed ontworpen, en in licentie gegeven accessoires producten.
In 2010, Woolrich viert haar 180e verjaardag. Het is de originele en langste continu werkend outdoor kleding fabrikant en wollen molen in de Verenigde Staten.
FiftyOne staat stelt toonaangevende Amerikaanse retailers hun bestaande e-commerce infrastructuur en online shopping ervaring om markt te gebruiken, te verkopen, en merchandise te voldoen aan de internationale shoppers met absolute zekerheid kosten.
FiftyOne beheert alle aspecten van de internationale orde levenscyclus, waaronder multi-currency prijzen en verwerking van betalingen, landde kostprijsberekening, inklaring en makelaardij, internationale fraude management, internationale logistiek orkestratie, en de klant-ervaring pariteit.
Woolrich klanten over de hele wereld zullen nu in staat zijn om hun favoriete outdoor lifestyle kleding en accessoires te krijgen van Woolrich.com dankzij een nieuw partnerschap met FiftyOne Global Ecommerce. De FiftyOne Global E-commerce platform zal internationale klanten online te kopen op de website van Woolrich, met gebruikmaking van hun lokale valuta, met alle belastingen, rechten, en de verzendkosten voorzien vooraf voor een gegarandeerde landde kosten.
"Ons merk is al lang internationaal geliefd, en met dit nieuwe partnerschap Woolrich fans over de hele wereld in staat zal zijn om hun favoriete Woolrich kleding sneller en makkelijker dan ooit tevoren", aldus Gary DeGaetano, Woolrich vice-president rechtstreeks op de consument.
In eerste instantie zullen de klanten in Canada en Australië in staat zijn om te profiteren van de nieuwe dienst. In de komende weken het partnerschap zal uitbreiden naar andere landen.
Woolrich Inc, de Original Outdoor Clothing Company, is een authentieke Amerikaanse merk dat een outdoor lifestyle omvat. Vertrouwd sinds 1830 door generaties van trouwe consumenten, Woolrich zet zijn traditie van hoogwaardige producten voor outdoor liefhebber van vandaag.
Een merk wereldwijd erkend, Woolrich Jassenproduct aanbod omvat functionele, comfortabele en duurzame mannen en vrouwen sportkleding en bovenkleding met behulp van innovatieve constructies voor de ultieme prestaties, thuis-en buitenleven producten die goed ontworpen, en in licentie gegeven accessoires producten.
In 2010, Woolrich viert haar 180e verjaardag. Het is de originele en langste continu werkend outdoor kleding fabrikant en wollen molen in de Verenigde Staten.
FiftyOne staat stelt toonaangevende Amerikaanse retailers hun bestaande e-commerce infrastructuur en online shopping ervaring om markt te gebruiken, te verkopen, en merchandise te voldoen aan de internationale shoppers met absolute zekerheid kosten.
FiftyOne beheert alle aspecten van de internationale orde levenscyclus, waaronder multi-currency prijzen en verwerking van betalingen, landde kostprijsberekening, inklaring en makelaardij, internationale fraude management, internationale logistiek orkestratie, en de klant-ervaring pariteit.